book
book

Grywalizacja : jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

"Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych "
Tytuł okładki: "Gry_ali__cja ".

Autor: Tkaczyk, Paweł




Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię. Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier

mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Paweł Tkaczyk.
Seria:Onepress Exclusive
Hasła:Grywalizacja
Marketing
Gry komputerowe
Poradnik
Adres wydawniczy:Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2012.
Opis fizyczny:153 strony ; 21 cm.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Praca, kariera, pieniądze
Powstanie dzieła:2012 r.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp (7)
  2. Poziom I: Gry (11)
  3. Homo ludens i inni (13)
  4. Dobrowolność (14)
  5. Niezwykłość (16)
  6. Opowiadanie historii (19)
  7. Kształtowanie historii (20)
  8. Błądzenie w historii (21)
  9. Oddzielenie (22)
  10. Porządek (24)
  11. Bezinteresowność (28)
  12. Gry przejmują ster (30)
  13. Poziom II: Gracze (33)
  14. Social graph (36)
  15. Informacje płynące przez social graph (41)
  16. Wpływ i status (45)
  17. Błogosławiona produktywność (50)
  18. Schematy nagradzania (55)
  19. Crowdsourcing (60)
  20. Poziom III: Mechanizmy (65)
  21. Jeżdżenie na słoniu (67)
  22. Wielki paradoks biologii ewolucyjnej (69)
  23. Programowanie ciekawości (70)
  24. Struktura gry (73)
  25. Serca i maczugi (76)
  26. Mechanizmy i dynamika gry (81)
  27. Nagrody - punkty i informacja zwrotna (82)
  28. Status - poziomy (84)
  29. Osiągnięcia - wyzwania (86)
  30. Konkurencja - tabele wyników (88)
  31. Wyrażenie siebie - wirtualne dobra i miejsca (89)
  32. Altruizm - prezenty i dobroczynność (91)
  33. Konstrukcja gry (93)
  34. Podaruj mi świat (96)
  35. Poziom IV: Grywalizacja w edukacji (99)
  36. Pozwólmy im się mylić! (105)
  37. W górę i tylko w górę (108)
  38. Nauczmy ich pracować razem (110)
  39. Czy gry są niebezpieczne? (110)
  40. Poziom V: Grywalizacja w miejscu pracy (121)
  41. Gry zamiast pieniędzy (123)
  42. Zabawa w rozwiązywanie problemów (127)
  43. Wirtualny świat pracy (130)
  44. Na przywództwo trzeba zasługiwać. Ciągle (132)
  45. Poziom VI: Marka jako gra (135)
  46. Konkurowanie doświadczeniem (138)
  47. Gra - interaktywny teatr (141)
  48. Marka domowa (144)
  49. Marka zawodowa (145)
  50. Marka trzeciego miejsca (145)
  51. Zakończenie (151)

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wypożyczalnia P0
ul. Rybnicka 6-8

Sygnatura: 339
Numer inw.: 19377
Dostępność: wypożyczana na 30 dni

schowekzamów


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:



Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.