multimedia
bookbook

Cashflow : jak się wydostać z wyścigu szczurów [Gra planszowa]

"Jak się wydostać z wyścigu szczurów "

Autor: Kiyosaki, Robert T.




Obecna wersja gry CASHFLOW zastąpiła wcześniejszą grę, która składała się z dwóch elementów: Cashflow 101 i Cashflow 202. Teraz mamy po prostu Cashflow.

Gra CASHFLOW poprzez zabawę nauczy Cię praktycznych umiejętności inwestowania i gromadzenia majątku. Zarządzaj swoimi aktywami i pasywami, inwestuj na giełdzie i wydostań się z wyścigu szczurów! Kupuj nieruchomości i biznesy, inwestuj

w akcje i metale szlachetne, aż wydostaniesz się z wyścigu szczurów. Rywalizujesz nie tylko z innymi graczami. Twoimi "przeciwnikami“ są też: rynek nieruchomości, notowania giełdowe czy nieprzewidziane sytuacje.

Grę zaczynasz od pracy na etacie, a CASHFLOW zabiera Cię w podróż, w której zbudujesz swój portfel aktywów potrzebny do wydostania się na szybki tor. W banku nikt NIGDY nie poprosi Cię o Twoje świadectwo szkolne czy dyplom. Opanuj to, co jest naprawdę ważne dla przedsiębiorców i inwestorów, czyli zestawienie finansowe, a potem gromadź aktywa i buduj swój majątek. Gry są odzwierciedleniem prawdziwego życia. Pomyśl, jak reagujesz, gdy rywalizujesz z innymi graczami. Czy stajesz się lekkomyślny, gdy wygrywasz? A może załamujesz się w obliczu przegranej? Lepiej wyciągnąć wnioski podczas gry, niż w świecie prawdziwych pieniędzy - Twoich pieniędzy.

CASHFLOW nie tylko nauczy Cię, jak inwestować i pozyskiwać aktywa, ale przede wszystkim, jak zachować się w różnych sytuacjach rynkowych. Będziesz mógł sprawdzić swoje strategie tworzenia majątku, których być może nie miałbyś okazji zweryfikować w prawdziwym życiu. Jeśli jesteś oszczędny, spróbuj strategii agresywnych. Jeśli lubisz podejmować ryzyko, spróbuj stopniowego wzrostu. Ucz się i wygrywaj!

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:gra stworzona przez Roberta Kiyosaki.
Hasła:Bogactwo
Przedsiębiorczość (postawa)
Sukces
Gry i zabawy umysłowe
Gra edukacyjna
Gra strategiczna
Gra planszowa
Adres wydawniczy:Osielsko : Instytut Praktycznej Edukacji, [2017].
Zawartość
pudełka:
  • plansza do gry
  • 12 kart zawodów
  • karta "Rynek" (40 sztuk)
  • karta "Nieprzewidziane wydatki" (42 sztuki)
  • karta "Wielka transakcja" (36 sztuk)
  • karta "Mała transakcja" (38 sztuk)
  • 6 pionków do gry
  • 3 kostki do gry) zasady gry
Uwagi:Opis według pudełka i instrukcji. Liczba graczy: 2-6. Czas gry: 60-180 minut.
Forma gatunek:Gry i zabawki.
Dziedzina:Hobby i czas wolny
Przeznaczenie:14+.
Odbiorcy:Młodzież. Dorośli.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Strefa Dzieci
ul. Rybnicka 6-8

Sygnatura: G.14+
Numer inw.: 99
Dostępność: wypożyczana za kaucją na 7 dni

schowekzamów


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.