book
book

Unity i C# : podstawy programowania gier

Autor: Ross, Ewa.




Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej

popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Ewa Ross, Jacek Ross.
Hasła:Unity (informatyka)
C# (język programowania)
Programowanie (informatyka)
Gry komputerowe
Podręcznik
Adres wydawniczy:Gliwice : Helion, copyright 2018.
Opis fizyczny:174 strony : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Skorowidz.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Informatyka i technologie informacyjne
Powstanie dzieła:2018 r.
Twórcy:Ross, Jacek. Autor

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Strefa Młodych
ul. Rybnicka 6-8

Sygnatura: 004
Numer inw.: 45
Dostępność: wypożyczana na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.