Kodeks rycerski : podręcznik giermka
Czego rycerz musi się nauczyć w Akademii Królewskiej? O której zaczynają się lekcje? Jakie są sposoby na tropienie potworów? Co wolno, a czego nie wypada robić rycerzowi Lego® Nexo Knights™? Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych ciekawostek z Knighton znajdziesz w książce −"Kodeks Rycerski. Podręcznik giermka". Ten tytuł to lektura obowiązkowa każdego fana Lego Nexo Knights.
Odpowiedzialność: | [autorzy tekstów John Derevlany, Mark Hoffmeier ; przekład Jan Bitner] |
Seria: | Lego Nexo Knights |
Hasła: | Broń Rycerstwo Publikacje dla dzieci |
Adres wydawniczy: | Łódź : Ameet, [2016]. |
Opis fizyczny: | 176 stron : ilustracje ; 21 cm. |
Forma gatunek: | Książki. Proza. Publikacje popularnonaukowe. |
Twórcy: | Bitner, Jan. Tłumaczenie Hoffmeier, Mark. Autor |
Odbiorcy: | Dzieci. 6-8 lat. 9-13 lat. |
Powiązane zestawienia: | Bajki filmowe i telewizyjne |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Kodeks Rycerski
- Historia Kodeksu Rycerskiego
- Witajcie w Akademii Królewskiej
- Plan zajęć w Akademii
- Zasady postępowania
- Pomoce naukowe
- Postępowanie dyscyplinarne
- Plan dnia studenta Akademii
- Leksykon współczesnego uzbrojenia
- Kodeks Rycerski. Uzupełnienie
- Kampus
- Zajęcia
- Życie codzienne w Akademii
- Giermkoboty
- Absolwenci Akademii
- Wnioski
- Kodeks Rycerski. Wydanie cyfrowe
- Moce w formacie cyfrowym
- Moce NEXO
- Tarcze
- Baza i pojazdy
- Broń
- Jestro i Księga Potworów
- Jak walczyć - wskazówki
- Kryjówki i przebrania
- Misje drużynowe
- Współpraca
- Czym jest dla mnie Kodeks Rycerski
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)