Checkpoint Charlie - Miauczący Szpiedzy [Gra planszowa]
Akcja gry toczy się w latach 60-tych XX wieku, w przedzielonym murem Berlinie. Checkpoint Charlie to jedno z niewielu miejsc, gdzie pod ścisłą wojskową kontrolą można było przejść z jednej części Berlina do drugiej, co oznaczało zarazem przejście do innego świata, oddzialonego "żelazną kurtyną". Przez Checkpoint Charlie przenikali też na drugą strone muru szpiedzy z obu stron. Gracze wcielają
się w role psów tropiacych - agentów służb specjalnych, których celem jest zidentyfikowanie wśród przekraczających granicę kotów szefa szpiegowskiej siatki. Dokładnie obserwuj i wyciągaj prawidłowe wnioski, aby zdemaskować szefa siatki szpiegowskiej, przekradającego się przez granicę między Wschodnim a Zachodnim Berlinem. Taki jest cel psów tropiących, reprezentujących różne tajne służby. Który agent okaże się najsprytniejszy?
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Jose Antonio Abascal ; [ilustracja: Joan Guardiet]. |
Hasła: | Gra familijna Gra towarzyska Gra karciana |
Adres wydawniczy: | Wiedeń : Piatnik, copyright 2018. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Opis według pudełka i instrukcji. Liczba graczy: 3-5. Czas gry: 30 min. Instrukcja w języku niemieckim, francuskim, węgierskim, czeskim, słowackim i polskim. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Dziedzina: | Hobby i czas wolny |
Twórcy: | Guardiet, Joan. Ilustracje |
Przeznaczenie: | 10+. |
Odbiorcy: | Dzieci. Młodzież. Dorośli. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)