multimedia
bookbook

Neuroshima HEX 3.0 [Gra planszowa]

Autor: Oracz, Michał




Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony

jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Nowa edycja niesie wiele zmian.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Michał Oracz ; instrukcja: Michał Oracz, Ignacy Trzewiczek ; ilustracje: Piotr Cieśliński, Piotr Foksowicz, Łukasz Lalko, Mateusz Bielski.
Hasła:Gra strategiczna
Gra taktyczna
Gra planszowa
Adres wydawniczy:Gliwice : Portal Games, copyright 2017.
Zawartość
pudełka:
  • 1 plansza
  • 35 żetonów armii Posterunku
  • 35 żetonów armii Molocha
  • 35 żetonów armii Hegemonii
  • 35 żetonów armii Borgo
  • 24 znaczniki Ran
  • 8 znaczników Sztabów
  • 8 znaczników Sieci
  • 4 liczniki Obrażeń
  • 4 karty pomocy
  • 4 czyste żetony zapasowe
  • 55 kart Hexogłówek
  • instrukcja
Uwagi:Opis według pudełka i instrukcji. Na pudełku: Spróbuj wariantu solo, rozwiązując 55 Hexogłówek. Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 30 minut.
Forma gatunek:Gry i zabawki.
Dziedzina:Hobby i czas wolny
Twórcy:Bielski, Mateusz. Ilustracje

Cieśliński, Piotr. Ilustracje

Foksowicz, Piotr. Ilustracje

Lalko, Łukasz. Ilustracje

Trzewiczek, Ignacy . (1976- ). Autor

Przeznaczenie:8+.
Odbiorcy:Dzieci. Młodzież. Dorośli.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Strefa Dzieci
ul. Rybnicka 6-8

Sygnatura: G.8+
Numer inw.: 319
Dostępność: wypożyczana za kaucją na 7 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.