multimedia
bookbook

Akademia Smoczych Wrót [Gra planszowa]




Witaj w Akademii Smoczych Wrót, jedynym na świecie miejscu, w którym garbaty syn kowala stanie się niepokonanym wojownikiem, a zezowata córka bednarza przemieni w szanowaną czarodziejkę o niebywałej urodzie. Właśnie rozpoczynamy nowy rok szkolny, a Ty stajesz na czele jednego z tutejszych Domów. Tylko najlepsi dostąpią zaszczytu przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i odkrycia związanej z nimi tajemnicy.

Zarządzaj zatem

swoim Domem najlepiej jak potrafisz. Rekrutuj adeptów i zatrudniaj profesorów, wznoś budynki, odkrywaj zakamarki ćwiczebnych podziemi, dokonuj magicznych odkryć, kształć swoich uczniów, by portrety najlepszych spośród nich mogły ozdobić ściany galerii chwały. Wszystko to w trakcie pięciu ekscytujących tur, po zakończeniu których podliczysz punkty prestiżu i przekonasz się, czy ten rok nie poszedł na marne.

Kości w dłoń i powodzenia!

Wydawnictwo Przystań Gier ma zaszczyt przedstawić Akademię Smoczych Wrót, polskie wydanie najnowszego hitu od NSKN Games - Dragonsgate College.

Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe - również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.

Akademia Smoczych Wrót ma niski próg wejścia, ale liczba dostępnych kombinacji i dróg do zwycięstwa jest ogromna. Dzięki eleganckim zasadom nadaje się do gry w towarzystwie mniej zaawansowanych graczy, ale świetnie sprawdzi się również wśród prawdziwych planszówkowych wyjadaczy. Jest to jedna z tych pozycji, które po rozegraniu partii wciąż siedzą nam w głowach i zmuszają do obmyślania taktyk na kolejne rozgrywki.

Zapraszamy zatem do Akademii Smoczych Wrót i mamy nadzieję, że zgłębianie tajników tej niesamowitej gry dostarczy Wam, drodzy gracze, wielu niezapomnianych wrażeń.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:projekt gry: Thomas Vande Ginste, Wolf Plancke ; ilustracje: Odysseas Stamoglou, Agnieszka Kopera ; tłumaczenie NSKN Games.
Hasła:Fantasy
Gra przygodowa
Gra towarzyska
Gra strategiczna
Gra kafelkowa
Gra planszowa
Adres wydawniczy:Gorzów Wielkopolski : Przystań Gier, © 2017.
Zawartość
pudełka:
  • Plansza główna
  • 4 Plansze graczy
  • 12 Żetonów Poziomów
  • 12 Żetonów Mistrzostwa
  • 30 Żetonów Profesji [Magów
  • Łotrów i Wojowników]
  • 44 Żetony Adeptów [po 3 w każdym z kolorów graczy i 32 neutralne]
  • 30 Żetonów Profesorów [po 3 w każdym z kolorów graczy i 18 neutralnych]
  • 36 Płytek Budynków
  • 16 Żetonów Chochlików
  • 36 Żetonów monet [o wartościach 1 i 5]
  • 50 Kart Zaklęć
  • 4 Karty pomocy gracza
  • zawierające przebieg tury
  • zasoby startowe oraz końcowe podliczenie punktów
  • 16 Drewnianych sześcianów [w 4 kolorach graczy]
  • 16 Drewnianych dysków [w 4 kolorach graczy]
  • 21 Kości [po 3 w każdym kolorze gracza
  • 8 kości neutralnych
  • 1 kość akcji wspólnych]
  • 2 Drewniane kolumny [znacznik tury i znacznik Pierwszego Gracza]
  • instrukcja
Uwagi:Opis według pudełka i instrukcji. Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 60-90 minut.
Forma gatunek:Gry i zabawki.
Dziedzina:Hobby i czas wolny
Twórcy:Kopera, Agnieszka. Ilustracje

Plancke, Wolf. Autor

Stamoglou, Odysseas. . Ilustracje

Vande Ginste, Thomas. Autor

Przeznaczenie:12+.
Odbiorcy:Dzieci. Młodzież. Dorośli.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Strefa Dzieci
ul. Rybnicka 6-8

Sygnatura: G.12+
Numer inw.: 439
Dostępność: wypożyczana za kaucją na 7 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.