book
book

Nauka programowania z Minecraftem : buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!

Tytuł oryginału: "Learn to program with Minecraft : transform your world with the power of Python,".

Autor: Richardson, Craig H.




Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców
"Blokowe" wprowadzenie do programowaniaPokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W

książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!

Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które:
- zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji,
- na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy!
- torzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik,
- tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu,
- pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki,
- rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem,
- wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie.

Nie zależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość!

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Craig Richardson ; [przekład Maciej Baranowski i Małgorzata Dąbkowska-Kowalik].
Hasła:Minecraft
Programowanie obiektowe
Python (język programowania)
Podręcznik
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016.
Opis fizyczny:XXV, [1], 314 stron : ilustracje ; 23 cm.
Uwagi:Indeks.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Informatyka i technologie informacyjne
Twórcy:Baranowski, Maciej. Tłumaczenie

Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata. Tłumaczenie

Przeznaczenie:Dla dzieci od lat 10 i ich rodziców.
Odbiorcy:Dzieci. 9 -13 lat.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Strefa Dzieci
ul. Rybnicka 6-8

Sygnatura: 004
Numer inw.: 38493
Dostępność: wypożyczana na 30 dni

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.