Odkrycia : poznać i zrozumieć siebie [Gra planszowa]
"Poznać i zrozumieć siebie "
"Odkrycia. Poznać i zrozumieć" siebie to ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku.
Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe. Pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania, jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą.
/>
Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia.
Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym, co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia.
Oprócz głównych pytań występujących na kolorowej planszy, gra Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie zawiera 30 kart przedstawiających różne scenki z życia wzięte, 4 karty pytań, służące uczestnikom gry do zadawania dodatkowych pytań. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne, jeśli chodzi o pomoc dzieciom w radzeniu sobie z najrozmaitszymi problemami. Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie, a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz uczą rozwijania swoich wypowiedzi.
"Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie" to gra pomocna zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci i dla wszystkich bez wyjątku, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie.
W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja, jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania.
Grający, zgodnie z instrukcją, wykonuje zadania z każdego pola, na które trafi jego pionek. Niektóre pola zawierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach bierze się kartę z ilustracją i opowiada własną interpretację obrazka. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart - pytania, dzięki którym mogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na pole życzeń, wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa. [Nota Wydawcy]
Odpowiedzialność: | redakcja Bogusław Świdnicki ; ilustracje Miri Leshem-Pelly. |
Hasła: | Komunikacja terapeutyczna Psychologia dziecka Gra edukacyjna Gra logiczna Gra planszowa |
Adres wydawniczy: | Kraków : Epideixis, copyright 2020. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Opis według pudełka i instrukcji. Liczba graczy: 1+. Czas gry: 5 minut. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Dziedzina: | Hobby i czas wolny Psychologia |
Twórcy: | Leshem-Pelly, Miri. Ilustracje Świdnicki, Bogusław. Redakcja |
Przeznaczenie: | 5+. |
Odbiorcy: | Dzieci. 0-5 lat. Rodzice. Psycholodzy. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)