Waste Knights [Gra planszowa]
Witajcie na Pustkowiu - zniszczonej Australii pełnej dzikich bestii, oszalałych konstruktów cybernetycznych, mutantów i bezlitosnych gangów przemierzających bezdroża. Wybiegamy w przyszłość o pół wieku i jedną globalną katastrofę zwaną Dopustem. W miejsce i czasy, w których każdy dzień jest walką o przetrwanie, a Ty należysz do osób, które mają największe szanse na zwycięstwo.
Jako
jeden z Rycerzy Pustkowi (Waste Knights) odważnie rzucasz wyzwanie zagrożeniom szlaku, poszukując przygód, zasobów oraz sławy (lub niesławy). Nieustannie stawiasz czoła straszliwym niebezpieczeństwom i jesteś świadkiem cudów tej brutalnej rzeczywistości. Z popiołów starej cywilizacji wykuwa się nowy świat. Stań się jego częścią. lub giń!
Waste Knights: Druga Edycja to postapokaliptyczna gra o przygodach i przetrwaniu. Jest oparta o scenariusze, a każdy z nich rządzi się odmiennymi regułami i jest wypełniony setkami narracyjnych wyborów. Graj w kooperacji z innymi, aby pokonać potężnych złoczyńców lub rzuć wyzwanie przyjaciołom w przygodach rywalizacyjnych. Jednak przede wszystkim zanurz się w bogatym świecie, w którym przygoda, emocje, walka i strategia łączą się w unikatowe doświadczenie, które zadowoli każdego prawdziwego gracza. [Nota Wydawcy]
Odpowiedzialność: | Marek Mydel ; Paweł Szewc. |
Hasła: | Gra kooperacyjna Gra scenariuszowa Science fiction Gra planszowa Gra kafelkowa |
Adres wydawniczy: | Kraków : Galakta, [2023?]. |
Wydanie: | Druga Edycja. Wydanie polskie. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Czas gry: 45-180 minut. Liczba graczy: 1-4. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Dziedzina: | Hobby i czas wolny |
Twórcy: | Mydel, Marek. Projekt Szewc, Paweł. Projekt |
Przeznaczenie: | 14+. |
Odbiorcy: | 14-17 lat. 18+. Młodzież. Dorośli. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)