Ekipa rzeczownika [Gra planszowa]
Nowoczesna edukacja w NK!
Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: Zagraj-Zrozum-Zapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu/dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki, czasowniki modalne w języku angielskim, itp. W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i
jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!
Druga gra tej serii to wciągająca gra gramatyczna. Spryciula wraz z psem Gramatyńczykiem zajadają orzeszki i poznają nieprzypadkową ekipę rzeczownika, która odmieni ich życie nie tylko przez przypadki. TAK! Lekcje gramatyki języka polskiego w czwartej klasie szkoły podstawowej mogą być łatwe, przyjemne i pożyteczne.
● POMOC DYDAKTYCZNA + GRA EDUKACYJNA
● 200 ELEMENTÓW
● 2 POZIOMY TRUDNOŚCI
● NAUKA ODMIANY WYRAZÓW PRZEZ PRZYPADKI
● PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY
● DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TARDYCYJNYCH METOD NAUCZANIA GRAMATYKI
● GOTOWE ROZWIĄZANIE NA LEKCJE JĘZYKA OJCZYSTEGO W SZKOLE ORAZ JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO. [Nota Wydawcy]
Odpowiedzialność: | Autorka: Justyna Kesler ; ilustratorka: Agnieszka Dymek. |
Seria: | ZZZ: Zagraj–Zrozum–Zapamiętaj |
Hasła: | Gramatyka Język polski Gra edukacyjna Gra kafelkowa |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2024. |
Zawartość pudełka: |
|
Uwagi: | Opis według pudełka i instrukcji. Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 45 minut. |
Forma gatunek: | Gry i zabawki. |
Dziedzina: | Hobby i czas wolny |
Twórcy: | Dymek, Agnieszka. Ilustracje |
Przeznaczenie: | 10+. |
Odbiorcy: | 9-13 lat. Dzieci. Młodzież. Klasy 4-8. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)