Miejska Biblioteka Publiczna w Żorach - KATALOG

book
bookbook

Bawimy się, programując w Scratchu : nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Tytuł oryginału: "Scratch programming playground, ".

Autor: Sweigart, Al.




Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie "przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce "Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry.


Odpowiedzialność:Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski i Witold Sikorski].
Hasła:Gry komputerowe
Języki programowania
Scratch
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017.
Opis fizyczny:XXIII, [1], 262 strony : ilustracje ; 23 cm.
Uwagi:Na książce także ISBN oryginału. Indeks.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Informatyka i technologie informacyjne
Powstanie dzieła:2016 r.
Twórcy:Baranowski, Maciej. Tłumaczenie

Sikorski, Witold. TÅ‚umaczenie

Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Strefa Dzieci
ul. Rybnicka 6-8

Sygnatura: 004
Numer inw.: 32535
Dostępność: wypożyczana na 30 dni

schowekzamów


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

book


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.