Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Tytuł oryginału: "Invent your own computer games with Python, ".
Z książki Twórz własne gry komputerowe w Pythonie dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry
zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski, Witold Sikorski]. |
Hasła: | Gry komputerowe Programowanie (informatyka) Python (język programowania) Poradnik |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. |
Opis fizyczny: | XXVII, [1], 388 stron : ilustracje ; 23 cm. |
Uwagi: | Na książce także ISBN oryginału. Indeks. |
Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. |
Dziedzina: | Informatyka i technologie informacyjne |
Powstanie dzieła: | 2017 r. |
Twórcy: | Baranowski, Maciej. Tłumaczenie Sikorski, Witold. (1950- ). Tłumaczenie |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)