No game no life. 11
Sora, Shiro, Jibril, Stephanie i Ymirein budzą się w pokoju, którego w życiu nie widzieli na oczy.
Co gorsza, żadne z nich nie może sobie przypomnieć jak tam trafili. W nieznanym miejscu poznają przedstawicielkę dziewiątej rasy w rankingu Exeed, wróżkę o imieniu Foeniculum, która radośnie im oświadcza, że biorą udział w reality show!
Zasady są bardzo proste: jeśli chcą stąd
wyjść, to muszą się w sobie zakochać i stworzyć pary! Jednak moment, przecież jest ich piątka!
Czy to znaczy, że jedna osoba utknie w pułapce na zawsze?!
Sora wpada w panikę, bo jako wieczny prawiczek uważa, że jest na przegranej pozycji, podczas gdy cztery bohaterki robią wszystko by zdobyć jego uwagę!
Odpowiedzialność: | scenariusz i ilustracje Yuu Kamiya ; [tłumaczenie Daniel Trzeciak]. |
Hasła: | Gry komputerowe Rodzeństwo Rzeczywistość alternatywna Rzeczywistość wirtualna Fantasy Fantastyka Powieść Literatura japońska |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Waneko, 2022. |
Wydanie: | Wydanie 1. |
Opis fizyczny: | 242, [4] strony : ilustracje ; 20 cm. |
Uwagi: | Tekst tłumaczony z języka japońskiego. |
Forma gatunek: | Książki. Proza. |
Powstanie dzieła: | 2018 r. |
Twórcy: | Trzeciak, Daniel. Tłumaczenie |
Przeznaczenie: | Wiek: 16+. |
Powiązane zestawienia: | |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Inne pozycje z serii |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Dodaj komentarz do pozycji:
Serie (cykl) No Game No Life należy czytać w określonej kolejności:
Tom 1 No game no life. 1Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości. |
Tom 2 No game no life. 2Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości. |
Tom 3 No game no life. 3Disboard. W świecie gdzie o wszystkim decydują gry, rodzeństwo genialnych graczy rządzi ostatnim królestwem ludzi. Stawiając na szali Bierkę Rasy, próbują przejąć kontrolę nad kontynentalnymi terytoriami Unii Wschodniej, by poprawić beznadziejną sytuację, w jakiej znajdują się imanici. Zanim jednak przystąpią do walki ze [...] |
Tom 4 No game no life. 4Disboard. W świecie, w którym o wszystkim decydują gry, rodzeństwo genialnych graczy znane jako "[ ]" mierzy się z coraz to nowymi przeciwnikami. Choć obce rasy dysponują nadludzkimi umiejętnościami, a nawet korzystają z magii, Sora i Shiro odnoszą jedno zwycięstwo po drugim. W trakcie wakacji w Unii Wschodniej spotykają dhampirzycę [...] |
Tom 5 No game no life. 5Jak potoczy się ich spotkanie z zagubionymi, upartymi przedstawicielami morderczej rasy plasującej się na szóstym miejscu rankingu Exceed? Czy rodzeństwo zdobędzie władzę nad morzami i przestworzami? Czy ich plan podbicia trzech nacji naraz ma jakiekolwiek szanse powodzenia? "Najpierw chełpisz się, że jesteś koksem, a potem nagle [...] |
Tom 6 No game no life. 6Tom szósty No Game No Life ponownie przeniesie Was do alternatywnego świata fantasy. Poznacie "Najstarszy Mit" - historię, która nie zachowała się ani w księgach, ani w ludzkiej pamięci, a której "ja" nigdy nie zapomnę. |
Tom 7 No game no life. 7"Ale teraz mogę to przyznać. Świat nie jest już taki jak kiedyś - może się zmienić. można GO zmienić!" Najnowsza historia bazująca na pradawnym micie - tom siódmy po raz kolejny przeniesie Was do alternatywnego świata fantasy! |
Tom 8 No game no life. 8Boska gra w suguroku dobiega końca. Ale przed linią mety na rodzeństwo czeka jeszcze zadanie od Jibril- symulator odtwarzający Wielką Wojnę. Czy powtórzą błędy w przeszłości, a może znajdą inne rozwiązanie i przepiszą historię? Czy genialnemu rodzeństwu graczy rzeczywiście uda się zmienić historię świata, w którym [...] |
Tom 9 No game no life. 9W świecie Disboard, w którym o wszystkim decydują gry, Sorze i Shiro udaje się w końcu pokonać Przedwieczną Boginię. Federacja Elkii stale poszerza swoje granice co rodzi napięcia zarówno na jej terytorium, jak i poza granicami. Producenci "[ ]" odkładają na bok sprawy państwowe i wywieszają na zamku tablicę z napisem "NIECZYNNE". [...] |
Tom 10 No game no life. 10Disboard- świat, w którym o wszystkim decydują gry. W wyniku buntu Sora i Shiro zostali wyrzuceni z zamku i beztrosko spędzali czas bawiąc się w prowadzenie apteki. Po utracie tytułu reprezentantów rasy imanitów, przestali mieć jakąkolwiek wartość dla tutejszej społeczności. Wówczas u ich progu pojawiła sie Chalmmy z lodowatym [...] |
Tom 11 No game no life. 11Sora, Shiro, Jibril, Stephanie i Ymirein budzą się w pokoju, którego w życiu nie widzieli na oczy. Co gorsza, żadne z nich nie może sobie przypomnieć jak tam trafili. W nieznanym miejscu poznają przedstawicielkę dziewiątej rasy w rankingu Exeed, wróżkę o imieniu Foeniculum, która radośnie im oświadcza, że biorą udział w reality [...] |